8 månader sen

Hej på er!
Nu blir det årets sista blogg inlägg :) Imorgon är det exakt 8 månader sedan vi fick + på stickan :) Och idag är det exakt 7 dagar kvar till beräknad bf.. Jag längtar så tills vi har våret lilla hjärta hos oss :) Vi längtar jätte mycket alla :)
Imorgon åker T o T hem igen.

Idag skulle vi ha varit i Humletorp och firat nyår men mamma har fått influensa :( Så vi blir här istället, så jag har städat lite och så idag. Och här blir det självklart en HELT nykter nyår för ALLA!! Men ni som är ute och dricker ta det lugnt ;) Gör inget ja inte skulle göra ;)
Vi har även el ja barnen har målat gips figurer hundar, som ska bli kylskåpsmagneter.

Ja det var inte vrs mycket jag hade att skriva :P mer att jag kom som sagt på att det var exakt 7 dagar kvar idag ;)
Vagnen fick vi hem här om dagen också, super duper fin är den :)
KramPuss på er !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0