Att känna sig snygg

Jag tror inte jag är ensam alls över den här känslan när man är höggravid och speciellt vid dom hära årstiderna. Man får typ 2 storlekar större fötter, man får breda vrister och kommer inte i något snyggt.. Sen är man även livrädd för att halka och slå sig när man är gravid.. Så som sagt man måste ha något som inte är halkigt, alltså ordentlig sula, (och stövlar vill man inte heller gå i hela tiden.) Sen ska det vara något som håller fötterna på plats, bekväma att gå i.. Sen vill man heller inte lägga ut massa pengar på som man ändå töjer ut och inte kan ha sen heller.. Och klackar är uteslutet också för man vill inte vricka fötterna av sig..
Jag fick ett par igår, dom är inte snygga, men bekväma och inte halkiga, jag får stå ut i en månad helt enkelt.. Men alla som känner mig vet att jag alltid går i snyggare kläder och skor,gärna skor med klack..


Min fråga är alltså, är det ingen sko kjedja som kan tänka på oss gravida?? Vi vill också känna oss snygga , billiga och bekväma, även om det är vinter..





Dom här skulle jag gärna ha i vinter (om jag fick ner foten.)
Dom här skulle ja häller inte säga nej till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0