Fredag (äntligen)

God morgon!!
Ja idag kan jag verkligen säga god morgon ;) Jag vaknade tidigt runt halv 10!
Idag är det äntligen fredag, fast jag trodde det var söndag igår , haha snurrigt!! Man blir lite vilsen av att gå hemma :P  Planerna idag är inte så stora, ska snart å upp och äta frukost, dricka kaffe och duscha, mina vanliga morgonrutiner ;) Sen packa in sig i bilen och åka in till Sunne, för idag är det föräldragruppen!! Och sen hem och bara ha det lugnt och skönt, skriva julkort ska iallafall göra idag :)

I morgon går jag in i vecka 37,jisses vad fort det går nupå slutet, och efter nyår är det en vecka kvar till beräknad bf, fat jag tror jag går över någon dag... Det var ett tag sen jag tog kort på magen, kanske skulle ta och göra det :)

Nej nu ska jag gå upp ur sängen..
KramPuss på er!


Liter bilder från veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0