Glad!

Hello!
Ja jag är riktigt glad över att ha alla jul klapparna klara .. Okej ska köpa några triss till svärfar men det hinns ju ;D
Jag är såå glad att slippa vara ute i sista minuten, vilket jag ALLTId brukar vara..

Ja helgen har varit helt okej, igår var jag i Humletorp närstan hela dagen, hjälpte till att packa kött. Idag var jag med mamma,pappa o Mikey och hälsa på farmor och farfar. :)
Ja det har som sagt varit en lugn helg..

På Tisdag ska jag till barnmorskan och sen ska vi till Karlstad och hyra babyskyddet.. Eftersom man blir rekomenderad att göra det 2 veckor innan bf.. Nu börjar det verkligen närma sig :) Åh vad jag längtar tills jag har våran lilla älskling framför mej.

Nej kolla om det finns något bra på tv kanske :)
KramPuss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0