God Morgon!

Ja jag hae nog kunnat sova ännu längre men de tyckte inte Rufus som väckte mej men sen somna om själv. Snäll hund ;)
Igår var som sagt jag och Mamma i stan och otroligt nog fick jag nog alla julklapparna handlade, väldigt skönt. Då slipper jag ut bland allt folk när alla andra också är ute i sista minuten som jag alltid annars brukar. NU gäller de bara att sätta sig och packa in alla så jag får lite översikt..
Igår när jag och mamma satt och åt på Bervik så lyckades jag bita av en del på en lagad tand, biten sitter kvar och jag måste med andra ord ringa tandläkaren idag.. F*N ... Jag är livrädd för att gå dit, har ju världens tandläkarskräck.. Har ju fått lustgas i Krisktinehamn, jag ska ringa dom så får vi se om jag får komma till dom eller omjag får komma någon annan stans för till Sunne åker jag inte, jag har ingen som hällst förtroende för dom..
Idag ska jag och älsklinen till Karlstad och hämta en tv bänk + en annan hylla som vi har fått av Mia :) Så snällt.. Men jag ska väll kanske börja med att gå upp ur sängen, äta lite frukost och sånt. Sen försöka få något vettigt gjort här hemma :)
KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0