Hyra Babyskydd

Hej på er!


Ja nu sitter jag och kollar det här med vilket babyskydd man ska välja? Jag vill ha det säkraste till mitt barn (så klart). Men då är frågan , vilken är den säkraste? Har kollat på Akta Graco Logico S  och Brio Primo. Vi ska ju som sagt hyra vilket är säkrare än att köpa en begagnad...
Det som är bra med dessa stolar är att det finns en insatts som man bara "klickar" på stolen på, vilket underlättar väldigt också.. Men om  de är någon som kan det hära lite extra bra, ge mig tipps tack :)





Annars då så var jag hos barnmorskan i Måndags , hon skulle känna om liten hade lagt sig till rätta, hon kände rumpan men blev lite osäker på huvet så för att vara på säkra sidan ska vi iväg på ultraljud, så inte bebis ligger i säte, vilket är min stora skräck, men ska försöka inte ta ut något i förskott nu, vilket är rättt typiskt mej ;)




Idag ska jag med mamma till Karlstad. Ska snart ta mig en dusch , sen ska vi äta köttsoppa och ost smörgås *mumms. Sen får jag väll hänga lite tvätt och slänga i en ny, ska tvätta tyget som är på babysittern som vi har fått. Vill att allt ska vara rent och frächt :) Även om den inte ser särskilt skitig ut.. Men den har legat i förrådet någon månad..



KramPusspå er!


Kommentarer
Postat av: Camilla Nilsson

förra gången hyrde vi akta gracon. Jag tyckte den såg säkrast ut, dyrare att hyra den var det också. Men jag var nöjd med den, ett litet minus med den är att den är lite tyngre. Så jag fick ju inte bära den ibörjan eftersom jag var snittad. Kram

2011-12-07 @ 20:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0