Ingen lustgas

Hej på er!
Jaha städat övervåningen har jag lyckats få gjort idag :D Sen bäddat rent i sängen, så jag och älsk kan krypa ner i sen :) Vi har även varit i Karlstad och har nu kommit hem.. Sitter nu i soffan och bloggar...

Ja såg färut att jisses vad läsare jag hade haft idag :) Kul och skulle vara minst lika kul om folk kommenterade lite också ;)
Ringde förut idag till tandläkaren i Kristinehamn men dom kunde inte hjälpa mej eftersom att få lustgasbehandling hos tandläkaren vid graviditet var uteslutet sa hon. SÅ ja vad gör jag nu?? Jag får ångest bara jag tänker på det.. Ja jag får sova på saken och hoppas på att jag är modigare imorgon och iallafall klarar av att ringa till någon annan tandklinik imorgon!!

Imorgon är det fredag, ska ringa min svägerska ;D Och fråga om vi skulle baka lussebullar imorgon eftermiddag :) Jag ska även ta och städa nedervåningen imorgon.. Så jag har det gjort. Bara skjutit på det och heller inte orkat alls, är så trött nu.. Men det ör ju faktiskt bara 5 veckor kvar nu :)  Åh vad jag lääängtar tills våran lilla ängel kikar ut :)

KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0