Många dagar sedan

Hej på er!
Nu har julen paserat och det känns skönt :) Men jag har haft en helt underbar jul helg :) Julaftonsmorgon satt jag och älsklingen och myste i soffan med skinksmörgås och julmust och med våran fina gran tänd :) Sen Var i Humletorp på julafton, fick mycket fina julklappar :) Blev super nöjd över allt..
Juldagen bar det iväg till Exhärdad och äta ännu mera julmat med Björns syskon :) Tycker det är så mysigt när alla träffas så dära..
Annandagen åkte vi och hämtade T o T som ska vara kvar tills nyårsdagen..

Härom natten belv jag plötsligt (kan man säga) jätte svälld om fötter och händer, när jag vaknade på morgonen kände jag mej även välldigt hängig, jag tänkte väll att et nog var så att jag var på g att bli sjuk. Så jag kollade lite på internet och läste lite, jag blev så orolig om det kan ha varit havandeskapsförgiftning , så jag ringde 1177 och dom koppla mig till förlossningen och där ville dom att jag skulle komma in. Dom kollade att bebisen mådde bra och det gjorde hon/han och det såg jätte bra ut. Men jag ska börja gå hos barnmorskan 1gång i veckan nu så dom har lite uppsikt. Men det var skönt att allt såg bra ut :)

Jag skulle ha åkt iväg och handlat idag men har en sån snäll mamma som gör det åt mig så jag får vila mig så gott det går :) Är riktigt trött efter i natt trotts att jag fick sova länge idag.. Ska snart börja med maten, ris och korvstroganoff , mumms.. :)
KramPuss på er!






Lite bilder från julafton..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0