Städar dagen

God morgon!
Ja idag ska jag städa här hemma så det är frächt och fint inför jul. Så man slipper tänka på det :) Ska bädda rent i våran säng + ungarnas.. Sen ska jag om jag orkar baka.. Men en sak i taget , så städa först blir. Men nu ska jag först gå upp och äta frukost :)

Jag skrev i ett tidigare inlägg att alla julklapparna var färdiga. Men nej jag har några kvar 3 för att vara exakt. Men det ska jag fixa imorgon, jag ska även köpa en skinka och griljera , det är så gott att ha på smörgåsen :), jag är inte så dum så jag åker in till karlstad iallafall :P utan de får räcka med sunne :)
Nej nu får jag sätta lite fart kanske ^^
KramPuss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0