Underbara lördag!

God morgon!


Ja trotts att jag drömde världens äckligaste mardröm vid typ 4 i natt
och har derför sovit på soffan.( att detr var en som ville
mörda mej, han drog mer under vattenytan hela tiden, och han gapskratta, ja
hur jag nu kunde höra det under vattnet?!) Men så känns det som det kommer bli
en underbar dag, har precis duschat och klätt mig, snart ska vi inta frukost/lunch
gräddstuvad pyttipanna *mumma :D
Sen ska jag åka till Linda och vi ska baka lussebullar idag :)

Ikväll ska vi på den årliga pysselkvällen i Humletorp, vi julpysslar , umgås och äter lite julmat.
Det är så mysigt :)




Hoppas ni får en fin dag!



KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0