Vart tar tiden vägen?

Hej på er!
Jag såg att det var 3 dagar sedan jag blogga, jag som trodde jag skulle ha SÅ mycket tid till övers nu när jag går hemma ;) Sääkert..  Igår tog jag tag i nedervåningen ordentligt, städade , plockade fram tomtarna osv, så nu fattas bara jul granen som älskling fixar i veckan :) För här ska de inte vara någon plast gran utan en riktig, visst jag kan ju förstå er som har i plast till en viss del, den barrar inte och man behöver inte bry sig om att ge sig ut i skogen varje år på jakt efte en... Vad har ni hemma ? plast eller riktig?

Idag var jag till sjukgymnmasten och fick några övningar för foglossningen (stor idé kanske vissa tänker, det är bara 3 veckor kvar till beräknad bf.) Och sen fick jag en TENS apparat, jag tror det kan vara riktigt skönt och hjälpa till med foglossningssmärtorna som är hemska att ha, men sen tror jag den kan vara rätt skön på förlossningen. Vi har även varit ner till Kristinehamn och hämtat barnen och svärfar, dom ska vara här tills Torsdag.. Tror det blir rätt lugnt..

Imorgon ska jag till tandläkaren. VI får se, som jag har skrivit i ett tidigare inlägg är jag livrädd, och jag får panikångest bara av att tänka på det, så ja det tar vi imorgon..

Apropå det är med förlossningen, jisses vad tiden har rusat iväg, och att försöka tänka sig in i att våran älskade lilla bebis kan vara hos oss om bara 3 veckor ;O ja det är en konstig känsla, längtan är enorm.. Men också är allt lite skrämmande pirrigt, eller hur man nu ska uttrycka sig..
Vi har iallafall fått spjälsängen på plats, ska väll bädda den och börja packa bb-väskan till veckan kanske?! Hmm ja vi får se :)

Nej nu ska jag glo lite på internet, läsa lite bloggar och så sen sova är såå trött, var upp tidigt och till kyrkan och kollade på Tim när han var med på lucia, och vi hade med oss världens sötaste tomtenisse Mikey<3 älskade ungar...
KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0