En tidig morgon!

Ja det känns de som om man inte har sovit värst mycket under natten. Men jag får hinka kaffe nu och sen ta mig en dusch så kanske jag blir lite piggare :) Har redan varit uppe och ute med hundarna på en liten morgonpromenad iallafall. Nu sitter jag i soffan med barnen och kollar på disney dags!!

Idag ska det sättas upp stacket runt gården så hundarna kan vara ute utan att man behöver vara jätte orolig för att dom ska bli på körda. Men vill dom över så hoppar dom ändå... Men en lite trygghet iallafall :) Idag ska jag försöka få min älskling att hjälpa mig att mublera om i vardagsrummet :) Tror de kommer bli jätte bra..


Idag går jag in i v.33 , det går väldigt fort nu :) Nästan lite för fort ;) Nej men jag längtar så efter våran lilla älskling !!
Nej nu blir de kaffe :)
KramPuss på er!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0