Frukost!

God morgon på er!
Ja eller vad vi nu ska säga. Jag vaknade kvart över 7 att B skulle iväg och jobba. Sen skulle jag själv upp och ringa sjukgymnasten. Sen tvär slockna jag i soffan med bägge hundarna. Och vaknade igen vid halv 11 ungefär.. Var rätt skönt att sov lite till. Nu har jag iallafall intagit frukost :) Och ska dricka lite mera kaffe sen ska jag gå ut en promenad i solen som äntligen har kikat fram :) Sen ska jag börja göra adventsfint i köket till att börja med!

Ikväll kommer mamma och pappa på mat. Korvstroganoff och ris år det bli :)
Ikväll ska jag även packa inför våran helg. Åh vad mysigt de ska bli att komma iväg :)

Hoppas alla får en fin och underbar dag för det tänker jag ha :)
KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0