Känns på riktigt nu

Hej på er!
Ja idag känns det som om jag är ledig på riktigt :) Sickade in mina sista kompliteringar igår på psykiatri kursen , så bara hoppas på att dom blir godkännda så är jag KLAR med skolan, fatta ? Haha att jag Emelie skulle bli utbildad till något. Det var ingen som riktigt trodde på mig att jag skulle klara av att plugga, men alla hade FEL,FEL,FEL ;D

Men jag började min första "lediga" dag med att gå upp klockan 6. Var in med broder till sunne som körde upp. Så jag har hållt igång ett par timmar. Men nu sitter jag i soffan och lyssnar på lite musik och bloggar :)  Ska snart gå upp och städa övervåningen för där är det enda bombnedslag. Ikväll är det tänkt att jag ska på avslutningsmiddag i sunne med klassen. Känner ingen större lust just nu, vi får se sen :) Älskling ska inte med för han jobbar. Ja vi får se..

Imorgon ska jag till exhärad och kolla på när Tim spelar bandy match, får se om lilla familjen följer med eller inte. Nästa helg när de är första advent ska jag och älskling till Oslo på en weekend. Bo på hotell och bara vara och strosa runt. Han har fått de i födelsedags present. Men till veckan har jag även tänkt mig en sväng till Karlstad och hälsa på min hjärtevänn<3 Om hon inte jobbar :)
KramPuss på er!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0