Måndag och ledig?

Hej på er! Nu är det väll typ 2 veckor sedan ja blogga?!? Men helt ärligt har jag haft fullt upp hela tiden.. Det går i ett. Nu är iallafall mina praktik perioder slut, så nu håller jag på med komplitteringarna som jag har fått på psykiatri kursen..  Men SEN är jag färdig :) Skönt..   Så ja nu är jag ju halv ledig iallafall ;) Och "ledig" ska jag vara till 5 sep 2012 :O Helt otroligt ju..
Jag börjar känna i min kropp att jag verkligen måste bromsa mig själv en aning, jag kör ju på som vanligt.. Och jag orkar väll inte riktigt det utan att få en halvtimmes paus mitt på dagen..

Älsklings 30-års kalas blev lyckat och han blev mycket glad för sina presenter :) Så det var ju bra :) Om två veckor åker vi på en weekend till Oslo , ska bli underbart bara vi, helt hund lediga.. Får passa på nu innan bebisen kommer vilket verkligen INTE är länge kvar nu..  7 veckor kvar..  Helt otrióligt vad det går fort :) Men jag längtar <3

Imorgon blir de en tot till stockholm.. Den här gången följer älsklingen med :) Och min underbara vän Idah är hundvakt..

KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0