Segt

Hej på er!
Jag hade ju lovat lite bilder från helgen men de får vänta lite, för vårat bredband är segare än segast idag. *suck.. EN av nackdelarna att bo på landet.. Men men , får se om de blir bättre under kvällen eller i morgon...

Idag har jag inte gjort ärst mycket, vaknade vid 9 av att Harald gnällde och ville ut, vilket även rufus ville, så släppte ut som sen myste jag ner mej i soffan och kollade på film I taket lyser stjärnorna , och ja jag låg i soffan och grät den är ju väldigt sorglig, inte de bästa för oss som är känsliga kanske ;) Sen gjorde jag lite frukost och satte på kaffe och gjorde något som typ aldrig händer, jag satte på en film till 27 dresses jag behövde se något mera roligt efter en massa gråt.. Till och med älskling kollade på den med mej eftersom han vaknade strax innan jag skulle slå på den.
Jag är en sån person som knappt kan kolla på en hel film utan att det kliar i hela kroppen och jag blir jätte rastlös.. :P Men jag mår inte så bra så kan ju bero på det..
Iallafall sen sparkade jag igång min älskling så vi tog en promenad med hundarna iallafall. Ja sen har jag bara gjort sånna dära vardagliga saker, lagat mat..
Vad har ni gjort?

Får se om jag orkar att sätta upp jul gardiner imorgon kanske? :) Vill få lite myspys är inne.. Har ni fått upp några jul gardiner än?
KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0