Tisdag

Hej på er!

Jag började skriva i tro om att det var måndag, men ojj vad fel jag ha
de ;) Det är Tisdag, ja man blir lite dag vilsen när man går hemma..  I söndags kom vi ju hem efter en underbar tur till Oslo, så mycket tid för varandra. Det var så skönt med den tiden. Det blir lite extra när man inte är på hemmaplan, slippa alla måsten..


Bilder kommer senare eller imorgon..


Men så hände även en tråkig sak under helgen, Rufus och Harald rök ihop riktigt ordentligt så vi fick ta beslut om att han fick flytta tillbaka till sin gammla ägare.. Så nu blir det ALDRIG mer en omplacerings hund. Ska vi skaffa en till hund så blir det en valp.. Vi har bara haft otur nu..
Men Rufus bor iallafall kvar hos oss.


Annars idag har jag äntligen fått upp dom sista jul gardinerna som var till vardagsrummet så nu är de så mysigt :) Nu är det bara tomtarna och så som ska upp men det hinns gott och väl :)
Jag har även börjat tvätta bebiskläder idag :) stl 50-56, dom minsta :) Åh vad jag längtar!!
På fredag ska vi på föräldrakursen i Sunne, första träffen ska bli intresant och se vad man gör på det..


Vi haded fått ett litet paket på posten idag av Björns ena syster Ann-Chrlotte , det var en mössa + kofta till bebisen, så fint, tack gulliga du<3


Ikväll vet jag inte vad jag ska göra? Björn jobbar till 11, och jag är rätt less på att plocka här hemma nu iallafall.. Jaja får se, kanske blir en tv kväll mys med Rufus?



KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0