Underbar morgon

Hej på er!
Fick en underbar morgon med frukost på sängen av min älskling <3 Då blir man ju lite extra glad :) Sitter och myser i soffan med älskling och hundarna, ska snart duscha och göra mig iordning för att åka in till sunne och ett besök hos barnmorskan. Ska bli så mysigt att få höra lilla härtat där inne och se om jag har växt något vilket jag tror verkligen haha .. Mamma och Pappa såg skillnad och dom hade ju varit borta i två veckor. Men det händer verkligen mycket just nu med magen!! :)

Helgen har varit bra , men jag har varit något trött och inte alls för pigg.. Men det har gått så bra ändå :) Har fått upp vårat efterlängtade staket nu så hundar och ungar kan vara ut och springa ;)
I lördags var vi på middag för min älskling i Humletorp eftersom mamma och pappa ville fira honom också.. Fick massa god mat och det är väldigt mysigt när hela (nästan) familjen kan samlas !! :)

Under veckan nu tänkte jag börja sätta upp lite jul gardiner och lite annat ljus och sånt. Inga tomtar än dock ;) Tycker det blir så mysigt med jul saker.. Och sen när man tar bort allt blir det så kallt och o mysigt :P  Vi är ju i Oslo nu första advent, vi ska bo på en fint hotell inne i Oslo och bara ha det skönt..

Nej nu får de bli duschen!! Lite bilder från helgen kommer sen!!
KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0