Underbara Fredag

Hej på er!
Ja nu sitter jag med det många nog gör idag, betalar räkningar, internet banken går super duper segt.. Men ska bli skönt när det är gjort.. Även om det alltid innebär ångest men också en välldig befrielse när det är gjort.. Ibland önskar man att man var ekonomiskt oberoende, fast inte skulle man bli lyckligare.. Jag är redan lycklig, har en underbar pojkvänn, en bebis i magen :) 2 underbara bonus ungar, underbar familj.. Mina 2 vovvar, bor i ett mysigt litet hus (även om de gärna hade kunnat finnas iallafall 2 rum till). Men så kan det gå när man inte "planerar" allt ;) Underbara vänner .. Ja vad ska jag klaga på? Jag har tak över huvudet, mat i kylskåpet.. 



Det finns ju faktiskt dom som inte har tak över huvudet, inte mat för dagen , inte ena kläder att sätta på sig.. Det är vidrigt att det ska behöva se ut så när det faktiskt är 2011..

Ikväll åker vi till Oslo, tåget går halv 7 (tror jag de var) från Kil.. Ska bli mysigt att komma bort, och vara hundfri ett par dagar ;)
Jag har en hel del att fixa innan B slutar jobbet och kommer hem, för då ska vi äta packa hans kläder och saker som hundarna ska ha med och sen åka till mamma och pappa.
  • Ringa samtal
  • Betala räkningar
  • Diska
  • Hänga tvätt
  • Packa
  • Laga mat
  • Gärna plocka fram adventsljusstaken och stjärnan m.m

Ja en hel del att beta av under dagen, ska ju även duscha och göra mig iordning, och kanske hinna med en promenad med hundarna inte vore så fel heller.. Men det känns verkligen i min kropp idag att jag puttsa massa fönster igår..
Nej nu får jag allt beta av listan..
KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0