Helgen bara rusade iväg!

Ja ni helgen bara rusade iväg och jag känner mej inte ett dugg utvilad, vilket iof inte är särskilt konstigt!

Fredag: Var ner till kristinehman och sen ner till björneborg, där vi kollade på en hund som visst råkade följa med oss hem.. Hade ju även haft praktrik underdagen så ja jag var helt slut.
Lördag: Fullt ös från tidigt på morgonen till sent på kvällen, fick iallafall plugga några timmar.
Söndag: Åkte vi till exshärad och träffade K m familj.. Mysigt , fick en fin babysitter (svart), bärsele, hoppgunga. :)  Tackar !! Sen fick T och T rida vilket dom var riktigt nöjda för, sen ner med dom till Kristinehamn, sen vidare ner till Björneborg och hämtade ägar papprena på Harald (som B har så fint döpt han till.) :P Och sen hem, var hemma vid 10. Med lite sömn under helgen och fullt ös hela tiden var jag riktigt sliten..



Var hos barnmorskan i veckan som var och var då även på en glukosbelastning men det var inget *skönt :) Och magen växer som den ska :) Fick percis förut en redig kik av bebisen så hela magen svajja typ hahah..


Så gott folk idag kan jag LOVA er att jag har varit riktigt trött..Men har varit ute med hundarna på en promenad (inte alls för lång men jämnt så dom fick komma ut :) Och tacka vet jag dressyrkoppel för det funkar utmärkt på Harald som drar som  en galning annars..  Sitter nu och myser i soffan med mjukiskläder och två bushundar på golvet. Ska väll snart kanske börja med maten, tänkte göra fläskfilé i ugn med lök, kantareller (steks först även så filén.) Sen ha på grädde som jag har blandat med sambal olek och in i ugnen och till det klyftpotatis.. Mumms det lät ju inte dummt alls ;) Haha nu blev ja riktigt hungrig..






KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0