Ibland rinner bägaren över...

Ja ibland blir det brar för mycket, jag har inte sovit ordentligt på en vecka drygt , har haft ont el ja har ont av foglossningen OCH har nog en aningen för höga krav på mej själv.. Att jag ska orka mera fast et är bara typ 11 veckor kvar tills bebisen kommer.
Så nu måste jag sänka mitt tempo för min och bebisens skull.. Det är väll bara att acceptera att jag är gravid ;) HAha nej men det är ju inte en sjukdom som vissa verkar tro :P Och jag har ju kört på som vanligt, men ja nu börjar det bli tungt och så .. Så som sagt nu är jag hemma från praktiken och hoppas på att ja har nya krafter på Måndag..

Har suttit och kikat efter en bra 30-års present till min älskling, jag har ett förslag men vet inte ? SNälla kan inte ni som läser komma med förslag??
Igår kom min underbara älskling hem med 3 fina rosor.. Det värmer så när det är spontant och inte av en speciell anledning.. Jag älskar dej<3
Nu lagar älskling mat, lövbit, med vitlökssmör och kroketter.. Mumms*
KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0