Ingen rubruk

Ja nu var det ett tag sedan jag blogga :) Men har haft fullr upp med annat..
Idag är en sån dag jag börjar halv 5, jag hade tänkt mej att få massa saker gjort men jag känner inte för något just för tillfället.
Men man får ha sånna dagar också :)

Ja vad har hänt sen sist? Ja inte värst mycket :) fyndade ett skötbord som ska upp på väggen i badrummet för 200kr. Ett Brio vegga. Ser helt nytt ut :) SÅ ja jag tror det var ett kap.. Jag har även börjat rensa i bebiskläderna och än sålänge iallafall lagt de minsta i en kartong och skrivit storlek utanpå :) Har lite kvar att rensa. Har ju fått en hel del av Linda .. Men det är ju lite svårt när vi inte vet vad vår bebis har för kön :) Men jag är faktiskt glad över att inte veta :) Det är som sagt bara lite "jobbigt" när det gäller kläder.. Men vi få köpa sånt när bebis har kommit ut :)

Av någon anledning kan jag inte gå in på facebook från min dator :S Vet inte vad det beror på.. var så igår med.. Skulle ladda upp en magbild men får bli här först då :) Ni är ju några som är inne och läser trotts allt :)

Är nu inne på min näst sista vecka på Gylleby och jag kommer faktiskt att längta tillbaka, jag skulle inte ha några problem med att jobba där alls :) Sen är det bara en månad kvar med praktik och psykiatrikursen som jag började med lite smått i förrgår, ska nog få tummen ur och sätta mej med den en stund idag med..
Nej nu ska ska ja ta mej en STOR kopp kaffe och hoppas på att få lusten till att vika och hänga tvätt iallafall :P
v 26+1(27)









KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0