Tröttare än tröttast

Ja usch jag är så trött på dagarna men ändå har jag ork när jag kommer hem, konstigt men skönt.. Somnade till en stund i soffan igår och gick upp för att lägga mej, läste en stund men kunde inte somna iallafall förens runt 10.. Men men, jag har inte många veckor kvar nu ;)
Annars idag när ja kom hem så var vi ute med vovvsen en promenad och sen har jag dammsugit vilket man får göra varje dag nu med två hundar i huset..



Ska vila lite , sen laga lite mat tills mamma och pappa kommer, pappa ska hjälpa björn med att få upp skötborde på väggen i badrummet så det "skåpet" kommer ur vägen någon gång, och även dvd skåpet ska äntligen komma på plats :) Vi fick ett nytt tanke på att det vi hade innan var ett med glas runt om (vitrinskåp med alla fina glas) vilket inte känns allt för säkert med barn . Så ja nu står alla fin glas i bokhyllan tills vidare och alla dvder + spel i media möbeln som ska upp som sagt på väggen..


Maten igår blev god fast den var så jävla stark hahah jag hade i en aningen för mycket sambal olek i grädden, så jag klarade inte av att äta den haha.. JAja.. idag ska det bli kycklingfilé av något slag.. :)





KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0