Underbara Lördag

Ja oj vad jag har sovit , och det är nog mycket tack vare öronpropparna. Jag har blivit sjukt lätt väckt , så om hundarna busar på nedervåningen så vaknar jag direkt. Men idag sov jag till halv 10 skönt :) Okej jag har varit upp på toa inatt så jag har inte sovit helt ostört :P

Igår var jag till Karlstad och hade min vän Idah ( en av dom få som faktistk finns kvar. Varför försvinner alla när man blir gravid? Jag är inte direkt ensam av att känna så. Det jobbiga är att dom man faktiskt trodde skulle finnas kvar har verkligen försvunnit.) Jaja men jag har mina gulkorn kvar <3
Iallafall vi var till karlstad och handlade lite, Vi käkade på bergvik sen åkte vi till Ikea, där blev det doft ljus, ny toa ring, blommor och amplar till dom som jag har i köket, nya dricksglas då alla typ har gått sönder p.ga flytt. Fyndade en sko hylla som man kan sitta på , hade kostat 500kr, men gav 125kr perfa :) Så den ska jag montera strax :) Sen var vi på rusta och sen stor handlade mat på Willys.. Jag kan säga att jag var helt slut efter att ha gått på hla ikea, rusta och sen willys. Det känns även idag i min kropp. Kanske är sån runda jag ska göra om jag går över tiden sen ;)

Så ja idag ska jag montera ihop skohyllan, sen ska jag väll ut på en promenad med hundarna i det väldigt fina vädret, i eftermiddag ska vi till Humletorp världens bäst pappa fyller år<3 Sen ikväll ska vi till bäck och köpa en hundbur till bilen åt hundarna, ja det är ju faktiskt förbudet att ha hundarna lösa utan vakrken nät el bilbälte. SÅ bäst är det väll och vara laglig ;)

Imorgon blir det en tur och retur tur till Stockholm, ska köra mamma och pappa dit, dom åker till Tahiland på måndag..
Så vi ska bosätta oss i Humletorp i 2 veckor, ja vi lär väll vara här hemma någon natt iallafall :)
KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0