Allt försvann

Ja jag skrev ett långt inlägg förut men allt försvann, ja det var på bloggplatsen. *suck.. Så synd men men..
Idag har jag varit hemma också från praktiken då jag vaknade imorse med hals ont, en svag röst , snorig och huvudvärk. Ja det har bara flyttat sig lite.. Vilket virus alltså. Men sen har jag läst och hört att blir man sjuk när man är gravid så är det lixom svårare att bli av med virus och sånt.. Man är helt enkelt längre sjuk..
Så jag trösta mej idag med lite nät shopping, blev nya höst gardiner till vardagsrummet :) och fina omtag som så klart är toffsar på, jag gillar det ju en del :P Sen ett nytt bäddsett till oss :) Det är alltid lika kul och mysigt att bädda med nya lakan :) Och den blev det ett baby sett som jag inte kunde motstå , så fint och i neutrala färger :) SÅ det ska med till BB..
Jag längtar så till Januari, har aldrig längtat så till just Januari förut haha, och jag avskyr att vänta, jag är väll rätt otålig, men det är ju bara att stå ut ;)
KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0