Fredag

God morgon! Idag är jag uppe tidigt faktiskt, och inte så dära sjukt trött heller..
Nu är det helg och jag ska börja min med att städa och bädda rent i barnens sängar, så dom får krypa ner i renbäddat ikväll.. Ska diska, äta frukost och sen göra mej iordning för att åka iväg och jobba på salla. 15-21. Ska bli kul att träffa alla gammla igen, det är ju dom man saknar :)

Igår fick jag fina ord av avd chefen vilket var riktigt kul :) blir så glad och det stärker en när man får höra att det är fler som gillar en  :) och den här praktiken har gett mej mycket :) Jag får ju träffa så himmla mycket olika människor :)

Nej nu ska ja kanske gå upp ur sängen och gör något nyttigt :)
KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0