"Jobba" natt

Ja söndag och nu insåg jag att dessa 3 veckor har gått sjukt fort som skolan har hållt på.. Har ju inte börjat än med psykiatrikursen.. Men tänkte att ja skulle börja imorgon. Ska snart sova nu eftersom ja ska iväg och ha praktik i natt. Ska bli kul och se hur det är :) Och hoppas på att få ta prover också (ven).

Igår var vi iväg på Torsby marten. Det blev inte länge men det räckte.. Vi köpte godis och korv :P Haha bara onyttigt..
Igår fixa vi iordning på hallen här på övervåningen också.. Blev jätte bra med den nya byrån. Vill ha en till lika dan :) Ska försöka få tag i en.. Dom rymmer mycket ju :)
Och idag har jag puttsat fönster i vardags fönstret och satt upp dom nya gardninerna.. Blev jätte bra :)

Nej bäst jag föröker stönga mina blå ett par timmar ...
KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0