J*vla hemsk natt

Ja fy vilken natt, jag har sovit super dåligt och vaknade vid två att jag hade så ont i kroppen så att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Hade ont i kroppen igår under dagen men åt alvedon och det lindrade. Men nu lindrar det bara lite. Det kanske trotts allt inte har varit så smart av mej att köra på som vanligt och trottsa totalt att jag har varit sjuk.. Men nu får jag ta konsekvenserna av det.. Det jobiga är att jg har ångest över att ja har nu 2 dagar kvar att göra på praktiken TROTTS att period 2 börjar till veckan. Men bara att hoppas att 3 dagars vila ska få mej på beben igen!!

Igår kände jag och B bebis i magen med handen, vilken underbart mysig upplevelse. Det  går inte att förklara. Är kul att alla i min omgivning kan känna bebisen också :) Blir ju mer på riktigt då ju :)

För vems skull är vi vänner? Är det för ditt samvete? Är det för att du ska känna att du har många vänner? För vems skull är det? Inte för min iallafall.. Är väll ingen vännskap vi har nu? Det tycker inte jag. Det behöver inte bli något slags avslut heller. Jag tror du vill att det ska rinna ut i sanden, och var ärlig mot dej själv istället och acceptera att det är så du vill ha det. Mig gör du bara illa genom massa tomma löften och  ord. Inte av att bara låta allt rinna ut i sanden.. För vems skull?














KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0