Onsdag

God morgon!!
Igår gjorde jag sista dagen på csk avd 6.. Jag kommer faktiskt sakna dom, det är ju faktiskt ett bra tecken :) Jag bjöd dom på fika , och det var poppulärt :) Det är väll det minsta ja kan göra tanke på hur snälla alla har varit mot mej och lärt mej massor..
I måndags började den nya praktik perioden på Gylleby, spännande ska det bli, första dagarna känns ju alltid nya och röriga och man blir ju hel slut i huvudet. Men ja det är så roligt att få pröva på annat.. :)

Väldigt skönt att slippa gå upp efter klockan idag iallafall. Ska snart gå upp ur sängen :) Ska ut med Rufus på en kort tur, sen frukost och sen tänkte jag städa lite.. Jag börjar inte förens halv 5 :) Så jag måste ju hinna få lite gjort iallafall :)
KramPuss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0