Slö Söndag

Ja det har väll varit rätt lugnt. Ja jag har väll inte så mycket att välja på , men nu börjar jag att må bättre.. MEN jag har faktiskt fått lite gjort.. Bäddat rent i sängen, tvättat en maskin, gjort matlådor (slipper laga mat i 2 dagar illafall). Fått upp gardniner i ungarnas rum. Och städat lite i köket och diskat 2 monster diskar.. (iof var det inte såå farligt :P
Så jag lite har jag allt fått gjort. Men nu är jag helt slut i kroppen.  Så nu blir det soff läge resten av kvällen , ska kolla idol... Jag lär inte blir allt för långdragen idag iallafall..

Jag har försökt ladda upp bilder nu i en timme el nått men internet är inte på min sida idag.. SKulle visa väskan jag fick hem här om dagen, sen köpte jag "klister kakel" som jag fixa med igår (blev jätte snyggt.) Och sen ett loppis fynd ja gjorde igår + blomman jag fick av fina mamma o pappa idag!!
Nej nu ska jag göra smörgår och yoghurt med flingor och mysa ner mej framför idol!!
KramPuss på er!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0