Small things can make you happy..

Ja idag när jag hämta posten låg det ett paket från Kina i min brevlåda. Det gjorde mej glad, alla blir ju glada av att få paket oavsett om du har betalat för det eller ej ;)
I Mitt paket låg en vit fin väska.. :) Och jag har en speciell förkärlek till just väskor :) Så nu längtar jag tills jag kan använda den.. Den hänger i hallen och väntar på mej..
(Kan kanske bjuda på en bild på den imorgon!!)
Jag funderar på vad jag ska göra med ALLA väskor jag faktikst inte kommer att använda något mera.. Någon som har ett bra förslag?

Annars har ju inte min dag varit vidare händelsrik som ni kanske förstår. Försöker att ta det lugnt och vila mej. Men jag blir alltid så fruktansvärt rastlös när jag är sjuk.. Och sån har jag alltid varit..  Men ja jag har sovit och ja tagit det lugnt.. Vilket ja ska göra hela helgen. Jag gör väll det jag orkar. OM jag nu orkar något. Men kan heller inte ligga hela tiden tanke på min hosta. För då åker jag väll på lunginflammation också.. Det vill jag INTE göra!!!
KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0