Snart slut..

Jaha nu är paraktik period 1 slut snart, närmare bestämmt på Lördag går jag sista passet. Och ja jag ha trivts bra på 6:an. Lärt mej massor.. 
Period 2 börjar på måndag för min del och ska bli mycket spännande.. :) Hoppas på att få en bra handledare som lär mej massor :)

Imorgon ska vi till skolan , ska bli kul att träffa alla igen :) 





Har blivit sjuk igen, vilket INTE är någon hitt.. Men jag kämpar på och tur är ju att det finns alvedon, nässpray och hostmedicin.. Jag ska inte li såå lång varig idag utan försöka komma i säng i tid :)

Annars händer inte värst mycket, bebis rockar loss inne i magen lite då och då under dagen :) Och ja magen växer, känner mj väll tjockare o tjockare för varje dag ;) Om 2 veckor ca , ska ja till Barnmorskan igen .. Ska li kul att få höra på hjärtat igen och bebisens puls :)





KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0