Trött, tröttare , tröttast

Ja usch vad jag är trött idag, somna för sent igår, dels på att klockan gick sjukt fort och för att bebis hade gymnastikpass inne i min mage , men det är ju mysigt :) Men ja så efter att ha gått upp 5 och kom hem för knappt en timme sen så är ja rätt slut i hela kroppen faktiskt, men jag är ju väldigt beroende av att få sova ordentligt. Får jag inte det blir jag ett monster, och ännu värre har det blivit nu under graviditeten...

Men något som alltid piggar upp är när man får paket hem i brevlådan , vilket jag fick idag :) Ett bling,bling* skal till min iPhone :) SÅ nu är den super tjusig..

Jag har iallafall varit liiite duktig och slängt i en maskin med tvätt, nu ska jag bara orka vika allt som redna hänger , och sen hänga upp det andra, men det tar vi sen det.. Nu ska jag slappa i Soffan en sund, och slö surfa...
Vi var och "kidnappa" Rufus , min hund idag, han var här en natt och det blev så tomt utan han här hemma så vi tog med honom tillbaka, B är ju ledig imorgon så det funkar iallafall :) Jag ska gå kvällen imorgon..  Jag har för övrigt haft en bra dag på praktiken, och bra "halvtids" bedömning fick jag också, riktigt bra :)
KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0