Frisk

Ja ni denna helg vart inte som planerat. Åkte på magsjuka eller jag tror att det var matförgiftning, jag är typ 100% säker.. Men nu lägger jag denna helg bakom mig :P Att vara magsjuk är inge vidare.. fy!!

Idag var och och Elina till humletorp en stund jag bakade muffins :) Smakade mycket bra.. Men nu är det snart slut på onyttigheter. Jag ska pröva på LCHF vilket jag tror strakt på.. Sen vet jag att GI funkar men inte så att jag stannade kvar i vikt.. Men nu ska mamma kilona väck.. Jag skulle ha dragit igång imorgon men eftersom jag vart sjuk så kom jag aldrig iväg och storhandla så jag får sätta upp ett nytt start datum.. Men ska iallafall sattsa på 50min PW 4 ggr denna vecka.. Med hund och barnvagn :) Ge mig all eran peppning ni kan Tack! ;P

Ska nu fortsätta mysa med mina älsklingar en stund sen sängen.. Har bytt till en sån design som alla kan ha eftersom den andra inte var aktuell längre, men jag söker hjälp fortfarande , så snälla någon :)??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0