Nu ska jag börja blogga igen

Hej på er!
Nu är det ett bra tag sen jag blogga right?! Jag har väll velat mellan att ge mig till att fortsätta, men också så vet alla som har barn att första månaden är rätt kaotisk och det tar ett bra tag att komma in i sin mamma roll.. Men nu tycker jag att vi har fått in våra vardags rutiner allt mer och jag har landat.. :)

Jag har massor med inpiration och ideér till att göra om här hemma.. Bor ju inte topp mordernt men huset har ju sin charm och med lite färg kommer det genast bli mycket bättre tror jag :)
Så först ut blir köket, tänkte gå in på färghandeln imorgon och hämta lite färgprover och förhoppningsvis sätter jag igång nästa vecka.. Jag är även på jakt efter ett par stolar gärna med lite "snickarglädje" på, alltså lite snirkliga eller hur jag ska förklara ;D Och även et bord till, dom ska målas.. Det vi har nu är blått och det är så mycket jobb med att få bort bå färg då det ska målas vitt så då är de bättre att få tag i annat :)

Jag vill gärna ha lite hjälp med designen då vår lilla prinsessa har kommit :) Känns inte riktigt som det stämmer in nu med en mag bild ;) hihi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0