Söker hjälp??

Jag vill ha hjälp med designen ? Finns det någon vänlig själ?? :)

Vi har haft en riktig slappar helg helt ärligt :P Men skönt var det.. Iof på Lördagen var vi på middag hos Linda, fredrik,mikey och tim :) firade att hon hade fått jobb. Och sen hadr vi soffmys här hemma på kvällen..
Igår blev vi bjudna på mat i Humletorp, och jag var så trött så jag slockan på soffan där och sen här hemma somnade jag med Elina på kvällen och sov tills det var dags för flaskan innan sängen.. Skönt idag är jag faktiskt pigg :) Har faktiskt börjat med chi shang (stavning?!) som man ska bli piggare av vilket jag hoppas ska fungera mycket bra :) Så vi får se!

Den här veckan ska det iaf köpas färg till köket , sen ska jag till Karlstad igen med då för att hälsa på min fina vän Mia.. Jag har nog en hel del på gång i veckan känns det som ? HAha ja många bollar i luften , då trivs jag som bäst :)
Nu ska jag kolla på unga mödrar och vänta på att älsk kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0