Dryga, dryga latensfas!!!

Hej på er!



Nej det har INTE kommit någon bebis än.. Vi åkte in till förlossningen i Tisdags, var öppen 1cm och det var 1½cm kvar av tappen , som är 4cm innan... Fick mig två citodon för att sova.. Vi var kvar på patient hotellt men allt lugna ner sig.. Är hemma och har varit de nu i två nätter nu.. Jag tror det tar kål på mig det här?? Bara gå och vänta på att något ska hända.. Inget roligt att hitta på.. Är i v40+5 och bara vill att våran lilla skatt ska komma ut..




Har läst lite och det är ju inget aovanligt med att ha en lång latensfas, men varför har ingen berättat om att det kan ske?? Ja jag är trött på att vänta, kanske inte kommer någon bebis? Jo då det gör de, men frågan är när ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0