I väntans tider!

Hallå!
Ja jag skulle ju ljuga om jag sa att vi INTE gick i väntans tider, imorgon är ju det beräknade datumet för förlossningen. Men det är ju inte säkert kan ju vara typ 2 veckor kvar så ja vi får se :) Det är många runt oss som också väntar på att våran lilla skatt ska komma :)

Ja ni idag kommer mina pärlor och hälsar på <3 ska bli så himmla kul att träffa dom.. Och jag lär var nära död ikväll :P Men det är skönt för då får jag ju förhoppningsvis mera sömn än denna natt som var.. Men så är det och jaf tänker inte klaga.. Det finns en del som sköter det så bra iallafall ;)

Det händer väll inte allt för mycket igentligen, igår var jag till barnmorskan, bebis har sjunkit ner vilket är ju bra :) Hjärtljudet var bra :) Jag hade lite högre blodtryck men inte något att vara orolig för igentligen, är ju inte så konstit ja menar hur mycket vätska och blod är jag inte runt på just nu ?:O

Nej om jag kanske skulle ta mig en dusch så kanske jag hinner ta en sväng om med snabelsugaren ? !
KramPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0