...

Jaha en vecka sedan jag skrev att jag skulle börja med LCHF, har jag gjort det? Nej! Är jag ute på pw varje dag ? Nej! Men jag var ut på en pw igår och idag har jag sko skav.. Så sjukt :S fick det av skor som jag har använt flitigt i ett år ! Så jag gjorde det jag skulle ha gjort igår, gick in i förrådet och rotade fram mina underbara pw/jogging skor.. Ja dom är underbara att springa i iaf :P Nog om det.. Allt har sin tid , right?!

Har haft mamma och pappa här på middag idag.. Sen har jag städat övervåningen och bäddat rent. Gör det varannan vecka, men jag kan tycka att det ibland blir "äckligt" efter 1½ vecka.. Men det är jag de :P
Har även kännts som om jag har bott i tvättkorgen idag, har tvättat och tvättat.. Hängde ut tvått och det blev så otroligt frächt.. Jag hoppas våren är här för att stanna ? För idag har jag plockat undan mina vinter skor och plockat fram vår skorna..

Har hunnit med att måla köket nu och det blev så bra :) Nästa projekt stolarna och bordet + köks soffan behöver lite färg :) Sen blir det skåp luckorna.. Det blir som ett nytt kök i old old stile :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0