Snö, snö och ännu mera snö?!

Ja mamma hade helt rätt när hon sa att har man plockat bort vinter skorna och sen plockat fram vår skorna brukar man ALLTID få plocka fram vinter skorna igen! Så vad hände ? Jo jag var så illa tvungen att ta fram vinter stövlarna idag iaf..

Idag har jag tvättat så tvått korgen blev tom i typ en halv dag :P Sen var jag och Elina in till Sunne , köpte ingredienser till Thors tårta sen köpte jag påsk brev :) Som jag tänkte att jag och T, T ska måla i helgen .. Det är så mysigt när vi pysslar, målar , pusslar med mera..  Ska kolla med mamma till nästa gång dom kommer hur man blåser ägg ? Så vi kan måla dom :) DEt gjorde alltid jag och mamma till påsk.. Tänk nästa år kan Elina vara med och pyssla till påsk, lite iaf :) Var även på en trevlig fika :)

Imorgon ska jag städa av nedervåningen lite, inte för att det är jätte skitigt med damsuga och skura skadar ju inte ;) Sen på eftermiddagen ska vi åka med B till krillehöla ! Nej nu ska jag kolla BB och hoppas att Elina vaknar i pausen eller efter och ska göras iordning för natten.. Det är så underbart nu för hon har börjat skratta, det värmer så i hjärtat när man får hennes vackra leende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0